19 juli 2009

update om konfirmationen

Ångrade mig, så jag lägger upp bilder nu ist från konfirmationen. Kom en 12 till kyrkan då tog vi foto med hela gruppen och övade på våra sånger. Sedan började folket strömma in i kyrkan. Allt gick bra och så bara att jag tänkte somna eftersom det var så tråkit. Nattvards vinet smakade ääääckligt men oblaten eller vad fan det heter var helt okej. Sedan for jag hem och alla släktingar kom med en massa presenter och blommor. Mumsade i mig god smörgåstårta, gräddtårta och massa annat. Sedan fotade Ela konfirmationsfoto till mig. Som jag lägger upp senare när hon skickat dem.

Hemma blev det en massa fotas med alla släktingar.

efter konfirmationen, utanför kyrkan. Jag hade på mig en klänning från Vila, skor från Aleksi 13 och matchande silvriga smycken. Håret hade min syster fixat.

vi sjöng

jo jag vet att jag är kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar